Veel gestelde vragen
Raja Trading | The Urban Garden Store
Hebben jullie ook een gewone winkel ?
JA, naast onze webshop hebben we ook nog een uitgebreide winkel in Arnhem.
Wij zijn gevestigd aan de Plattenburgerweg 91-1 te 6824 ET Arnhem. Tijdens onze openingstijden bent u uiteraard van harte welkom. Voor overleg zijn wij ook telefonisch te bereiken via telefoonnummer 026 82 00 295.
Kan ik bij jullie ook achteraf betalen?
In samenwerking met AFTERPAY en KLARNA kunt u bij ons ook na ontvangst van uw bestelling, afrekenen. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot achteraf betaling niet geautoriseerd worden, dan kun je natuurlijk jouw bestelling betalen met een andere betaalmethode. Als je wilt weten waarom jouw betaling door een van beiden niet geautoriseerd is, dan adviseren wij je direct met hen contact op te nemen.
Wanneer krijg ik in geval van een retour mijn geld teruggestort?
Het orderbedrag wordt zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen twee weken, op uw rekening teruggestort. Voor de uitvoering hiervan zijn wij afhankelijk van onze betaalpartners en de banken. Nadat wij opdracht tot terugstorting hebben gegeven, duurt het gemiddeld enkele werkdagen, voordat het orderbedrag weer op jouw rekening staat.
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd ?
Wij streven er altijd naar jouw bestelling, binnen 2 werkdagen na ontvangst van de betaling, binnen Nederland, bij je te hebben afgeleverd. Dit mits het product vanuit de leverancier leverbaar is en de bestelling op het vaste land van Nederland afgeleverd dient te worden.
Let wel: Voor leveringen zijn wij mede afhankelijk van onze verzendpartner. Eventuele fouten, beschadigingen, of vertragingen die bij de verzendpartner ontstaan, kunnen wij geen verantwoordelijkheid voor dragen. Wat wij wel kunnen, is uitzoeken wat er de hand is. Hiervoor maak je een ticket aan.
Kan ik mijn pakket via een afhaal punt in ontvangst nemen?
Wilt u iets bestellen, maar bent u niet in de gelegenheid uw pakket thuis of op het werk in ontvangst te nemen? U kunt uw pakket ook afhalen bij één van de ruim 2800 DHL Benelux Servicepoints. Een deel van deze locaties zijn ook in de avond, in het weekend of 24/7 open en de kans is groot dat u één of meerdere afhaalpunten binnen enkele kilometers van uw woning aantreft. Uw pakket wordt bezorgd bij een afhaalpunt in de buurt.
LET OP: De maximale afmetingen voor verzending via een DHL ServicePoint zijn 80x50x35 cm (l-b-h). Het maximale gewicht is 20 kg.
1) Selecteer hiervoor tijdens het bestelproces de verzendoptie; Levering via DHL SERVICEPOINT.
2) Indien u zelf een afhaalpunt in gedachte heeft, dan kunt u deze tijdens het bestelproces duidelijk in het OPMERKINGEN VELD vermelden.
3) Anders selecteren wij zelf een afhaalpunt bij u in de buurt.
Kan ik het bedrag van de factuur ook per post opsturen ?
Nee, u kunt het geld niet opsturen. Wij dragen geen verantwoordelijkheid voor door u verzonden gelden. U kunt de factuur wel vooruitbetalen per bank of het bedrag contant betalen zodra u de producten komt afhalen. Voor af te leveren bestellingen is het in overleg mogelijk door middel van Rembours verzending te betalen.
Kan ik mijn geld terug krijgen voor in de winkel gekochte producten ?
Doordat hiervan in het verleden misbruik is gemaakt, bieden wij dat helaas niet meer aan. Wel kunnen wij uw product natuurlijk omruilen voor een ander product(en) of u voorzien van een tegoedbon voor een zelfde bedrag.
Is het ook mogelijk grote aantallen te bestellen ?
Uiteraard is dat mogelijk. Neemt u daarvoor even contact met ons op, dan maken wij met alle plezier een offerte op maat voor u.
Hoe kom ik in aanmerking voor de laagste prijs garantie?
- Het artikel dient identiek te zijn.
- Het prijsverschil moet door Raja Trading controleerbaar zijn.
- De garantie dient binnen vijf dagen na aankoop geclaimed te worden.
- De garantie geldt enkel voor prijzen die zijn aangetroffen bij een ander tuincentrum.
- De garantie geldt niet op product setjes of samengestelde producten.
- De garantie geldt niet igv aanbiedingen, uitverkopen, opruimingen & seizoen verkopen.
- De garantie geldt niet igv een prijsgarantie concurrent of prijzen die door individuele onderhandeling zijn ontstaan.
- Bij vermoeden van misbruik of frauduleus handelen is Raja Trading gerechtigd de aanspraak op deze prijsgarantie af te wijzen.
Hoe zit het met de garantievoorwaarden van de producten ?
Wij hanteren de garantiebepalingen van de betreffende fabrikanten of groothandel. Mocht er onverhoopt toch een defect optreden, neemt u dan contact met ons op.
Wat moet ik doen als ik niet tevreden ben over een product ?
Het is natuurlijk vervelend als u niet tevreden bent over het door u gekochte product. Wij vragen u in dat geval zo spoedig mogelijk contact met ons op te nemen. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers zullen vervolgens op korte termijn contact met u opnemen om het naar ieders tevredenheid op te lossen.
Mocht u u niet tevreden zijn over de onze afhandeling dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Raja Trading bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat uiteindelijk de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan een onafhankelijke Geschillencommissie (SGC).
Wat moet ik doen in geval van een beschadigd pakket aan de deur ?
Is de verpakking van het pakket beschadigd of ziet de doos er geopend uit, geef dit dan direct door aan de chauffeur en weiger het pakket! Accepteert u het pakket toch, dan vragen wij u aan de deur in het bijzijn van de bezorger 5 kwalitatief goede foto's te maken van de beschadigde verpakking te maken. Indien mogelijk met de bezorger op de achtergrond. Met het oog op het afwikkelen van mogelijke claims heeft u een ondertekend formulier inzake de ontvangst van een beschadigd pakket van de bezorgdienst nodig. Alleen in dat geval kunnen wij een beroep voor u doen op onze transportverzekering. Neem daarna direct zo spoedig mogelijk contact met ons op.
Wat moet ik doen met een beschadigd product ?
Is het door u bestelde product beschadigd of is de verpakking geopend en mist er een onderdeel van uw bestelling, maak dan direct 5 kwalitatief goede foto's van het beschadigde of missende product nog in de verpakking. Hierbij is het erg belangrijk dat ook de verpakkingsmaterialen en de verpakkingswijze zo goed mogelijk op de foto staan. Alleen in dat geval kunnen wij een beroep voor u doen op onze transportverzekering. Neem daarna direct zo spoedig mogelijk contact met ons op.
Wat moet ik doen om een aankoop te annuleren ?
Het kan voorkomen dat u na aanschaf van een product erachter komt dat u eigenlijk een ander product had willen bestellen. Neem in dat geval binnen 14 dagen na ontvangst van de producten contact met ons op om de aankoop te retourneren of om te ruilen. Het product kan alleen ongebruikt en indien mogelijk in de originele verpakking geretourneerd worden. U kunt hiervoor gebruik maken van het onderstaande modelformulier voor herroeping. Vanaf het moment van annulering dient u het product binnen 14 dagen terug te sturen. De kosten van het retour zenden zijn in dit geval altijd voor uw eigen rekening. Zodra wij het product retour hebben ontvangen of u een verzendbewijs hebt overlegd, zullen wij u het aankoop bedrag inclusief verzendkosten binnen 14 dagen na uw annulering terugstorten. Ontvangen wij binnen 14 dagen geen product of verzendbewijs retour, dan wachten wij met terugbetalen. Terug betalen doen wij in principe via het zelfde betaalmiddel welke u ook heeft gebruikt bij het afrekenen. Terugbetaling middels een ander betaal middel gebeurt alleen indien u op ons verzoek daarmee akkoord gaat.
Kan ik speciaal bestelde of elektrische producten retourneren of ruilen ?
Helaas is het doorgaans niet mogelijk om speciaal voor u bestelde artikelen te retourneren. Indien uw bestelling een product heeft waarvoor dit geld, geven wij dit altijd tijdig aan u door. Aangezien foutief gebruik van elektrische apparatuur, waaronder licht bronnen, kan leiden tot een storing, kunnen ook deze in principe niet geretourneerd of geruild worden.
Klik hier voor het Modelformulier voor herroeping.
Hoe werkt de beveiligde verbinding ?
Een SSL-certificaat zorgt voor een veilige gecodeerde verbinding tussen een server en een cliënt. Zo wordt voorkomen dat een derde de informatie tussen beide computers kan onderscheppen. Hierdoor kunt u geheel veilig bestellen en afrekenen, zonder dat een willekeurige derde partij hier inzage in kan krijgen. U kunt zien dat u op een beveiligde pagina bent, als u linksboven een slotje ziet in de adresbalk.
Hoe gaan jullie om met Privacy?
Uw persoonsgegevens worden opgenomen in het klantenbestand van Raja Trading B.V. en enkel gebruikt voor de afhandeling van uw bestelling. Alle bij ons bekende persoonsgegevens worden gebruikt volgens de Wet bescherming persoonsgegevens (Wpb). Deze gegevens zijn uitsluitend voor ons eigen gebruik en worden in geen enkel geval en op welke manier dan ook verstrekt aan derden buiten het verzorgen van de verzending van uw bestelling.
Lees hier meer over onze Privacy Policy.
Tarieven
Alle tarieven die staan vermeld op de webshop zijn inclusief 21% BTW
Algemene Voorwaarden
Lees hier meer voor onze Algemene Voorwaarden Webshop Raja Trading BV.
Staat uw vraag er niet bij?
Neem gerust contact met ons op. Wij zijn u graag van dienst.