Terug

Verzenden & bezorgen

Afhalen

Naast het laten bezorgen van je aankoop, kun je er ook voor kiezen de producten bij ons in onze echte winkel af te halen. In tegenstelling tot veel webshops hebben wij gewoon een fysieke winkel in Arnhem welke van maandag t/m zaterdag geopend is. Je kunt bij het afronden van je bestelling in de webshop aangeven dat je het op komt halen, wij zullen indien nodig dan contact met je opnemen.

Voor het ophalen van producten, zonder deze van te voren in onze webshop te bestellen, adviseren wij je voor de zekerheid eerst telefonisch of per e-mail een afspraak te maken. Onze winkel is gevestigd op; Plattenburgerweg 91-1 te 6824 ET Arnhem.

De voordelen van onze verzending

  • SNELLE LEVERING
  • ZORGVULDIG VERPAKT
  • GEEN AFGIFTE BIJ DE BUREN TOT 20 KG
  • TRACK & TRACE
  • GRATIS BEZORGING BINNEN DE BENELUX VANAF € 119 *
  • GEBRUIK VAN 2800 BENELUX DHL SERVICEPUNTEN

Met zorg verpakt

Alle bestellingen worden met veel zorg verpakt. Je ontvangt van ons altijd een Track & Trace code per e-mail zodat je de levering van je bestelling kunt volgen. Indien je een account bij ons heeft aangemaakt, kun je hierop inloggen om de actuele status van je bestelling in te zien. 

Gratis verzending

Indien je voor 119 euro of meer besteld, is de bezorging kosteloos. * Dit geldt alleen voor de Benelux en met een maximum van 30 kg. Voor gezakte goederen en producten langer als 115 cm geldt een verzendtoeslag. Tot maximaal 30 kg gratis verzonden in de Benelux vanaf 119 euro.

Je pakket via een afhaalpunt in ontvangst nemen

Wilt je iets bestellen, maar ben je niet in de gelegenheid je pakket thuis of op het werk in ontvangst te nemen?

U kunt uw pakket ook afhalen bij één van de ruim 2800 DHL Benelux Servicepoints. Een deel van deze locaties zijn ook in de avond, in het weekend of 24/7 open en de kans is groot dat u één of meerdere afhaalpunten binnen enkele kilometers van uw woning aantreft. Uw pakket wordt bezorgd bij een afhaalpunt in de buurt.

De maximale afmetingen voor verzending via een DHL ServicePoint zijn 80x50x35 cm (l-b-h). Het maximale gewicht is 20 kg.

  1. Selecteer hiervoor tijdens het bestelproces de verzendoptie; Levering via DHL SERVICEPOINT.
  2. Indien u zelf een afhaalpunt in gedachte heeft, dan kunt u deze tijdens het bestelproces duidelijk in het OPMERKINGEN VELD vermelden. 
  3. Anders selecteren wij zelf een afhaalpunt bij u in de buurt.

Hieronder vindt u een link naar de lijst met DHL Servicepunten: 

Parcel stations DHL by Raja Trading

Afhalen

Naast het laten bezorgen van uw aankoop, kunt u er ook voor kiezen de producten bij ons af te halen. U kunt bij het afronden van uw bestelling in de webshop aangeven dat u het op komt halen, wij zullen indien nodig dan contact met u opnemen.

Voor het ophalen van producten, zonder deze van te voren in onze webshop te bestellen, adviseren wij u voor de zekerheid eerst telefonisch of per e-mail een afspraak te maken. Ons afhaaladres is; Plattenburgerweg 91-1 te 6824 ET Arnhem.

Levertijd

Wij streven er altijd naar jouw bestelling, binnen 2 werkdagen na ontvangst van de betaling, binnen Nederland, bij je te hebben afgeleverd. Dit mits het product vanuit de leverancier leverbaar is en de bestelling op het vaste land van Nederland afgeleverd dient te worden. Let wel: Voor leveringen zijn wij mede afhankelijk van onze verzendpartner. Eventuele fouten, beschadigingen, of vertragingen die bij de verzendpartner ontstaan, kunnen wij geen verantwoordelijkheid voor dragen. Wat wij wel kunnen, is uitzoeken wat er de hand is. Hiervoor maak je een ticket aan.

Meerdere pakketten

Om je bestelling zo snel mogelijk bij je af te leveren, kan het voorkomen dat je meerdere pakketten ontvangt. Ook kan het voorkomen dat niet alle pakketten op dezelfde dag bij je worden aangeboden. Uiteraard krijg je per pakket een Track & Trace e-mail toegezonden. Wij doen er alles aan om dit tot een minimum te beperken. Dank voor je begrip.

Onze verzendkosten

GEWICHT (Kilogram) 0-5 5-10 10-30 30-60 60-150 150-800
BENELUX/DE  € 5,95 € 6,95 € 9,95 € 19,95 € 50,00 € 80,00
DK/AT  € 14,00 € 14,00 € 14,00 € 30,00 - -
FR/UK/SE/HU/PL/CZ  € 18,00 € 18,00 € 18,00 € 40,00 - -
IT/ES  € 20,00 € 20,00 € 20,00 € 50,00 - -
FI  € 25,00 € 25,00 € 25,00 € 60,00 - -
NO  € 95,00 € 95,00 € 95,00 € 195,00 - -

Indien uw pakket niet afgeleverd kan worden door het verkeerd opgeven van uw eigen naam- en adresgegevens en het pakket komt retour, dan rekenen wij de kosten voor de retourzending, de tweede verzending en mogelijke extra handelingskosten bij u in rekening.

Rembours

In geval van een rembourszending rekent u bij aflevering af met de postbode. Rembours is momenteel alleen mogelijk in overleg en binnen Nederland. Wegens veiligheidsrisico's hebben de bezorgers geen wisselgeld op zak. Houdt er dus rekening mee dat de betaling contant en gepast afgerekend moet worden.

Pakketten vanaf de 60 kg

Pakketten vanaf de 60 kg worden in verband met de ARBO wetgeving altijd per (halve) pallet verstuurd. Er wordt in dat geval contact met u opgenomen om de levering te bespreken.

Pallet verzending

Heeft u een grote bestelling en wordt deze op een pallet bezorgt, dan stemmen wij de leverdatum voortijdig met u af. Indien u de pallet weigert, het door u opgegeven adres niet klopt of u niet thuis bent op de afgesproken leverdatum, worden voor de tweede poging de verzendkosten een tweede keer aan u in rekening gebracht. Neem voor meer informatie contact met ons op.

Beschadigd pakket aan de deur

Wanneer de geleverde verpakking beschadigd is wanneer u het in ontvangst neemt, verzoeken wij u daar direct melding van te maken bij het aftekenen voor de levering.

Wij raden u ook aan om bij de in ontvangstname van het product naast uw handtekening het woord 'SCHADE' te vermelden. 

Ook verzoeken wij u meteen een vijftal kwalitatief goede foto's te maken. Om een schadeclaim in behandeling te kunnen nemen, hebben wij minimaal de volgende foto's nodig:

  • De buitenverpakking inclusief de verzendlabel
  • Het beschadigde product
  • De beschadiging
  • De binnenverpakking, van bovenaf genomen
  • Het toegepaste vulmateriaal

Let op: Wanneer u dit niet doet, kunnen wij bij constatering van beschadigde goederen na levering, de goederen niet meer retour nemen. Neem daarna direct zo spoedig mogelijk contact met ons op.

Beschadigd product in het pakket

Is het door u bestelde product beschadigd of is de verpakking geopend en mist er een onderdeel van uw bestelling, volg dan bovenstaande procedure. Hierbij is het erg belangrijk dat de verpakkingsmaterialen en de verpakkingswijze zo goed mogelijk op de foto staan.

Let op: wanneer u dit niet doet, kunnen wij bij constatering van beschadigde goederen na levering, de goederen niet meer retour nemen. Neem daarna direct zo spoedig mogelijk contact met ons op.

Uitzonderingen

Wij leveren op de Waddeneilanden en vergunningsplichtige centra`s zoals bijvoorbeeld Amsterdam, Utrecht of Leiden door middel van een nader te bepalen toeslag.

Onze verzendpartner

DHL

Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

Hide compare box
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »